Izdelava evidenc

Izdelava evidenc:

Delodajalec hrani vso dokumentacijo po Zakonu o varnosti in zdravju pri delu in vodi predpisane evidence.

Delodajalec mora voditi evidenco o:

  • periodičnih preiskavah kemičnih, fizikalnih in bioloških škodljivosti,
  • periodičnih preizkusih in pregledih delovne opreme,
  • preizkusih in pregledih sredstev in opreme za osebno varnost pri delu,
  • opravljenem usposabljanju za varno delo in preizkusih praktičnega znanja,
  • posebnih zdravstvenih zahtevah za določenih del,
  • preventivnih zdravstvenih pregledih delavcev,
  • poškodbah pri delu, kolektivnih nezgodah, nevarnih pojavih, ugotovljenih poklicnih boleznih in o boleznih v zvezi z delom ter o njihovih vzrokih,
  • obvestilih inšpekcije dela o pričetku opravljanja del, kjer so večje nevarnosti za poškodbe in zdravstvene okvare,
  • nevarnih snoveh, ki jih uporablja, če tako določajo posebni predpisi.

Delodajalec je dolžan voditi in hraniti tudi evidence o:

  • delavcih, ki delajo v hrupnem delovnem okolju,
  • ocenah in meritvah hrupa na delovnih mestih in v delovnih prostorih,
  • zdravstvenih pregledih sluha delavcev, ki delajo v hrupnem delovnem okolju.

Vsebina evidenc je predpisana z Pravilnikom o evidencah in prijavah s področja varstva pri delu (Uradni list SRS št. 1/84 in 18/87).

Tukaj smo, da vam pomagamo. Stopimo v kontakt.